12+ Trazim Tijana Bogicevic Tekst

Po dzepovima tvoje se sitnice vuku. Gde god da gledas u.


Koncerti Ove Nedelje U Beogradu 14 09 18 09 Crvena Jabuka Anja Alac Tijana Bogicevic Musicpocket

To da hiljaditi put sa nekim iz.

. Sad obe bi mi ruke pružio. Gde god da gledas u nebo ko u moje. Tekst pjesme Tijana Bogicevic - Nekako nikako.

Gde god da gledaš u nebo ko u moje očito mesec sija ko navijen ove noći ja samo čekam a znam da. I nikad neću biti kao pre. Trazim ono sto je mojea znam da nemoguce to je.

Album Cudo dostupan za streaming i download na svim servisimaPratite link. Tražim da se vreme vrati unazad. Kako si me razočarao.

Bezuslovno Blizu Cudo Gotovo Hajde onda nista Hram. Kako si me razočarao. Po dzepovima tvoje se sitnice vuku i tek ponekad na dno zavucem ruku da pogledam pa da me dotuku kad nedostajes.

Gde god da gledas u nebo ko u moje ocito mesec sija ko navijen ove nocija samo cekam a znam da nikad neces docinedostajes. Gde rušio si sad bi stvarao. Al na dno bi me one povukle.

Da pogledam pa da me dotuku. Tijana Bogicevic - Nekako Nikako - Još prvi si pa stotinu praznih mesta pa svi sto bi me voleli i hrabri i slabi i dobri i zli Jos prvi si. Tijana Bogicevic tekstovi pesama - Kolekcija od 20 tekstova pesama izvodjača Tijana Bogicevic koja sadrži pesme.

Kô staklo su se laži raspukle. Tekst pjesme Tijana Bogicevic - Trazim. I tek ponekad na dno zavucem ruku.

HttpsfanlinktoVXRPorucite CD BESPLATNA DOSTAVA. Po hiljaditi put sa nekim iz pocetka prica pocinje trudim se lagano nije da je necu ali opet hvata me. Tražim ono što je moje a znam da ne moguće to je.

C F B Dm A G D Am Gm Fm Chords for Tijana Bogicevic - Trazim tekst with song key BPM capo transposer play along with guitar piano ukulele mandolin.


Tijana Bogicevic Trazim Official Website Song Lyrics


Tijana Bogicevic X Sara Milutinovic Sirina Tijana Bogicevic


Tijana Bogicevic Trazim Lyrics Genius Lyrics


Trazim Tijana Bogicevic Tiktok Search


Tijana Bogicevic Sam Od Sutra Tekst Pesme


Eurovision Song Contest 2017 Serbia In Too Deep By Tijana Bogicevic Talk About Pop Music


Trazim Live Song And Lyrics By Tijana Bogicevic Spotify


Trazim Tijana Bogicevic Tiktok Search


Tijana Bogicevic Trazim Tekst Youtube


Hqdefault Jpg Sqp Oaymwejcpybeiobsfryq4qpaxuiaruaaaaagaelaadiqj0agkjdeae Rs Aon4claddswntp2myx2ep19k3iujwtoexq


Tijana Bogicevic Tiјana Bogiћeviћ Lyrics Mit Ubersetzungen De


Blog Tijana Bogicevic


Tijana I Sara Slave Prijateljstvo I Jubilej Duetom Sirina Unija Diskografa Srbije


Kazemo Mi Da Je Tijana Cudo Mlada Pevacica Odrzala Prvi Solisticki Koncert U Novom Sadu Headliner


Trazim Momka Da Me Jebe Tiktok Search


Tijana Bogicevic Koncert Beogradpobeđuje Tijana Bogicevic


Tijana Bogicevic Cujemo Se Nekad Lyrics Genius Lyrics

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel